Tom Aasen vinnar av månadscupen - igjen
31. mai 2026, 20:56 av Frank Tangen
Det var liksom aldri tvil om kven som skulle ta månadscupen i dag. Me hadde kombinert månadscup for mai og klubbmeisterskap. Tom opna sterkt med 196 og fortsatte med 208 i serie 2 i rein score. Når vossingen då har bittelitt i hcp, vart me andre statistar. Brage var den som kom nærast, men det mangla 46 pinnar. Me gratulerer!